Természet videók Naturevideos Szabolcsi Péter

Természet videók Naturevideos Szabolcsi Péter

Természet videók Naturevideos Szabolcsi Péter

Napfelkelte a hegyről!

2021. július 24. - Szabolcsi Péter

Napfelkelte a hegyről!




 Egy videósnak néha elfogynak az ötletei. Ez történt velem is. Éppen egy esős hét volt, így leginkább a tévé előtt ültem és próbáltam motiválni magam, hogy a nézőim számára legyen új tartalom. Természetesen az esős időt kihasználva is készült később videó ( Rain man ) . Valamint előtte a Super 8 . Van a YouTube-on pár hozzám hasonló, de még is jóval előrébb járó filmes, akik ebben sokat segítenek. Nem, nem másolom a tartalmat, csupán csak az ő lelkesedésük erőt ad nekem is. Eszembe jutott a hely, ahol nem rég egy kedves barátommal, Ágival jártam, de akkor nem igazán tudtam videózni. Gondoltam ha az időjárás engedi, akkor ott készítem el a következő videóm. Egy kicsit továbbgondoltam. Mi lenne ha felvenném a hegyről a napfelkeltét is!? Hátha szerencsém lesz, és lehet majd látni annak ellenére, hogy aznapra is esőt jeleztek. Szerencsére tévedtek! Na de! A nap 05:04 perckor kelt fel! ( Érdemes utánanézni az ilyen dolgoknak, na meg az időjárásnak is, ha valaki túrázni megy. ) Megnéztem mennyi idő, mire odaérek, beleszámítva az esetleges felvételeket is útközben. Oda vissza 2 óra és még a hegyre is fel kell jutni! Ezért hajnali 3-kor már a célom felé tartottam, időt hagyva mindenre. ( Végül kb 5 óra volt az egész túra. ) Vittem magammal egy fejlámpát, mert az erdőben nem igazán van kivilágítás, sőt az odavezető út is teljesen sötét. Sajnos a lámpa ellenére sem sikerült a sötétben rendes felvételeket készíteni, viszont addig is tudtam beszélni. Mikor odaértem a hegy tetejére és megittam a kávémat, akkor kezdődött is a "buli", de erről nem írok többet, inkább nézzétek meg a Videót.

Mit vigyél magaddal:

Időjárásnak megfelelő öltözetet, és ha Te is hajnalok hajnalán mész, akkor valami fényforrást mindenképp!

 

2021

Koloska-völgy

Balatonfüred - Balatonarács 

 Szabolcsi Péter

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Képek és videók: Szabolcsi Péter

A bejegyzés trackback címe:

https://szabolcsipeter.blog.hu/api/trackback/id/tr2416637046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása